Obama SN

Valack, född 2013, Svenskt Halvblod

Obama är vår egna uppfödning och döpt efter en president då han har presidenter i stammen i form av far och morfar.

Denna stora kille är en extremt social, trevlig och charmig individ!

Han har tre jämna bra gångarter och är en superfin läromästare som är väldigt säker i sina bytesserier ända ner till ettorna! Han tävlar just nu i lilla rundan men tränar mot GP. Detta är en perfekt junior/young rider häst som även mycket sannolikt kan gå U25 med rätt ryttare.

e: Johnson u: Ceazanne ue: Rosevelt

Uppfödare: Sanna Nilsson

/Sanna Nilsson

2026

Fler hästar

hannah
Hannah
ice_man
Ice Man
11.07.2012 . Europa Meisterschaften im Dressurreiten der Jungen Reiter in Bern 2012 . Team Wertungspruefung .  Sanna Nilsson (SWE) auf Go Dutch III . (Valeria Streun) Privates Nutzungsrecht fuer Saana Nilsson erteilt! Private Using Right to Saana Nilsson.
Go Dutch III
nintendo_sl
Nintendo SL